تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

نمایشگاه کار شرق کشور خردادماه در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۷۸۷۶
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
نمایشگاه کار شرق کشور خردادماه در مشهد برگزار می‌شود
نمایشگاه کار شرق کشور (اینوفام) با هدف استفاده صنعت از ظرفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ۸ تا ۱۰ خرداد در مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد امروز (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری نمایشگاه کار شرق کشور که قرار است ۸ تا ۱۰ خرداد در مشهد برگزار شود، تصریح کرد: رویکردی که دانشگاه فردوسی به دنبال آن است، تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های نسل‌چهار است؛ به این معنی که تبدیل شوند به یک دانشگاه برون‌گرا، مأموریت‌گرا و تعامل‌گرا با جامعه و صنعت.

دکتر حسینعلی اخلاقی‌امیری در ادامه تصریح کرد: دانشگاه فردوسی با سابقه هفتادساله‌ای که دارد، در حوزه تربیت نیروی انسانی جزو دانشگاه‌های برتر کشور است. از جمع ۲۴ هزار نفر دانشجو در دانشگاه فردوسی، حدود ۶ هزار در دانشکده مهندسی قرار دارند و تا الان هم ۲۰ هزار فارغ‌التحصیل داشته است.

به گفته وی، در دانشگاه فردوسی بیش از ۷۰۰ عضو هیئت‌علمی وجود دارد و این نشان‌دهنده ظرفیت ویژه در شرق کشور است که دانشگاه فردوسی را به قطب علمی و پژوهشی در این نقطه تبدیل کرده است.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: برای تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های نسل‌چهار نیاز است ارتباط مؤثری با بخش صنعت صورت بگیرد. 

وی بیان کرد: نمایشگاه (اینوفام) که قرار است ۸ تا ۱۰ خرداد برگزار شود، بیشتر رویکرد نمایشگاه کار است که ۶۶ شرکت و‌ صنعت مختلف در این نمایشگاه حضور دارند تا فارغ‌التحصیلان و بخش صنعت بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند. این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه در تعامل دانشگاه و صنعت است که امیدواریم این دسته نمایشگاه‌ها به‌طورمستمر برگزار شوند.

اخلاقی‌امیری عنوان کرد: پیش‌بینی شده ۶۶ شرکت در این نمایشگاه کار غرفه داشته باشند. برنامه‌های جانبی و پنل‌های تخصصی دیگری را هم در نظر گرفتیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در افق ۱۴۰۴، دانشگاه فردوسی تبدیل به دانشگاه نسل‌چهار شود. دانشگاه رویکردی اصلی در حوزه ایجاد مراکز نوآوری دارد. مرکز نوآوری مراکزی هستند که خروجی‌های دانشگاه را برای ورود به حوزه کارآفرینی و تزریق به شرکت‌ها آماده می‌کنند تا استارتاپ‌ها و هسته‌های دانشجویی با حمایت بخش خصوصی شکل بگیرد.

فاضل، معاون اشتغال اداره کار و‌ رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: امسال در وزارت کار، اشتغال فارغ‌التحصیلان در اولویت قرار گرفته است. سال گذشته، ۱۱ درصد از فارغ‌التحصیلان جذب بازار کار شده‌اند و امسال، جذب ۱۵/۶درصدی فارغ‌التحصیلان هدف‌گذاری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->